Ακύρωση παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στο 6977658222 και να ζητήσετε την ακύρωσή της.
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά έχει αποσταλεί το προϊόν στη διεύθυνση σας και δεν επιθυμείτε την παραλαβή του, οφείλετε να καταβάλετε στην επιχείρηση το συνολικό ποσό των εξόδων αποστολής, από και προς τον χώρο σας, που προκύπτει από το συνολικό βάρος της παραγγελίας.
Επιστροφή προϊόντων
Σε περίπτωση που το προϊόν που έχετε παραλάβει είναι λάθος ή ελαττωματικό έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε ή να ζητήσετε την αντικατάσταση του (από κάποιο άλλο προϊόν, αφού το καθένα είναι μοναδικό, με εξαίρεση τις φωτογραφίες και τις εκδόσεις), αφού πρώτα υποχρεωτικά επικοινωνήσετε μέσω e-mail ή τηλεφώνου μέσα σε 3 ημέρες από την ημέρα παραλαβής του.
1) Αν το λάθος είναι του ιστότοπου τότε:
Γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος, αν υπάρχει σε απόθεμα, με δικό μας κόστος (αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την επιχείρηση τρόπος επιστροφής του προϊόντος προς αντικατάσταση) ή σας επιστρέψουμε το χρηματικό ποσό αξίας του. Ο πελάτης έχει την υποχρέωση αποστολής του προς αντικατάσταση προϊόντος μαζί με όλα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής, τα οποία συνόδευαν το προϊόν.
2) Αν είναι λάθος η παραγγελία από την πλευρά του πελάτη:
Ο ιστότοπος μπορεί να αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον υπάρχει σε απόθεμα, με τα μεταφορικά κόστη αποστολής και παραλαβής να επιβαρύνουν τον πελάτη.
Αν ο πελάτης θέλει να του επιστραφεί το ποσό της αξίας του προϊόντος, ο ιστότοπος μπορεί να επιστρέψει το ποσό αυτό, με τα τραπεζικά έξοδα να επιβαρύνουν τον πελάτη.
Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε.
Σε κάθε περίπτωση η διαδικασία επιστροφής/αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων πρέπει να γίνει μέσα 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος .